MODUŁ CRM stanowi integralną część systemu transportowego EuroTrans2008. Produkt ten, pozwala przy pomocy prostych i jasnych w obsłudze narzędzi, dostarczyć w trybie natychmiastowym wszystkim działom przedsiębiorstwa niezbędnych informacji o wybranym kontrahencie, o kontaktach z kontrahentem, windykacji oraz finansach - staje się, nieodzownym i niezastąpionym, partnerem w efektywnym zarządzaniu przedsiębiorstwem.

Moduł umożliwia:
Utworzenie pełnej kartoteki kontrahenta, która nie ogranicza się do standartowych danych jak adres, NIP, nazwa itp. ale pozwala tworzyć opisy oraz notatki dostosowane do aktualnych potrzeb i wymogów firmy.

Rejestrowanie, a potem pełny przegląd, kontaktów handlowych, z uwzględnieniem dnia, godziny, miejsca oraz treści, które miały miejsce w firmie, bez względu na to, czy były to rozmowy telefoniczne, poczta, e-maile, spotkania bezpośrednie, czy przesłanie informacji za pomocą faxu.

Kontrolę jakości i ilości kontaktów konkretnych osób działu handlowego, w dowolnym przedziale czasowym określonym przez osobę kontrolującą Natychmiastowe odnalezienie w bazie danych dowolnego kontrahenta, za pomocą wpisania ciągu znaków kojarzonych z daną firmą bądź bardziej szczegółowego wyszukiwania poprzez filtry, typu: nazwa pełna i skrócona, adres, NIP, telefon, osoba kontaktu, bank, www, e-mail, województwo, miasto, branża czy też poprzez osobę, która odpowiedzialna jest w firmie za kontakty z danym podmiotem.omocą faxu.

|